ponedjeljak, 15. prosinca 2008.

Pozdrav

Evo mene ponovno. Baš sam bila jučer na jahanju i jahala sam novog konja El Ninja...................
Oni koji su ga jahali znaju kak brzo galopira, ali oni koji nisu svakako trebaju probati....
Nakon jahanja sam malo šetala Kašmira(Sanjinog konja) i na nekoliko mjesta mi se zaustavio i počeo osluškivati, a ja ga pokušavam potjerati da krene, ali mi ne uspijeva pa sam odustala i čekala da se sam pokrene...
Još nešto za one koji ne znaju, a u ovu subotu imaju jahanje, nema škole ujutro jer je Sanja na turniru, a nema je tko zamijenit pa vam je škola jahanja od 1 popodne do 4 popodne. To je za one koji nisu znali....

Evo nekih slikica sa jahanja od jučer:


El Ninjo

Douglas zvan Dagi

Opet Dagi

Kašmir

Kašmir

I pogodite tko...Kašmir

A evo i jedan moj crtež koji je u usporedbi s prethodnim savršen (barem za mene)

Nema komentara: